עבודה בלונדון

The Black Box - מוצר ייחודי במכירה בקניונים בארה"ב

אנו חברה חוקית בבעלות אמריקאית שמתעסקת ומתמחה בפיתוח וייצור פטנטים לעגלות ולרשתות שיווק חכמות.
אנו מתעסקים כבר למעלה מ-8 שנים גם במגוון הרחב והישן של מוצרי העגלות כגון: מוצרי הקוסמטיקה של ים המלח, כריות החימום, מישרי השיער ותכשירי האיפור הטיבעי, אך בעיקר אנו מתמקדים בתחום שונה וחדש יחסית משאר עולם העגלות.

"הקופסא השחורה" - מוצר ייחודי שקיים רק שנתיים בשוק ומאתגר שיכלית סוף סוף. ההדגמה מביאה עמה סיפוק אדיר אליכם כעובדים שעושים המון כסף והמון כייף במכירת מוצר אינטיליגנטי שהוא להיט חדש שסוחף אחריו את אמריקה. המוצרים על העגלות בלעדיים לקופסא השחורה וכוללים- מוצרי מחשבה,קסמים,אשליות אופטיות,דימיון מודרך למבוגרים ופזלים מתוחכמים- מהדברים האיכותיים והמטריפים ביותר שיראו עיניכם. בהכשרה של כמה ימים והדגמה של כמה דקות תוכלו לגרום לאנשים המאופקים ביותר לצרוח ולרצות יותר מכל לדעת איך אתם עושים את זה???

עיצוב ומיקום העגלות נבנה כמלכודת אנושית וגורם לאנשים להמשך אליכם כמגנט ולהתעניין במתרחש. דמיינו לרגע את עצמכם חולפים מול דוכן בשם הקופסה השחורה בקניון עזריאלי כשהתקהלות גדולה סביבו, דברים מרחפים סביבכם וכל רגע נשמעות צעקות התפעלות וצחוקים, על גב חולצת הנציגים רשום בגדול- יכולים לשמור סוד? מה, לא תשאלו במה מדובר? יופי,אז גם אתם לקוחות!

תנאי הקבלה
החברה שמה דגש על חוקיות ויש באפשרותינו להוציא ויזות עבודה לאלו שימצאו מתאימים. (למחזיקי אזרחות אמריקאית ולמתאימים ינתנו תנאים מועדפים ואפשרויות קידום מהירות)

אנו חברה משפחתית וחמימה שמחזיקה להיט קיים ועתידי בתחום העגלות ורואים כל אחד מאיתכם משתלב וגדל איתנו. יחס חם, מבין ואישי יינתן תמיד כאבן יסוד לקיומנו, אנו מאמינים שתפקידינו החשוב ביותר כחברה הוא להעביר את הידע והכלים ולגרום לכם לחייך כל בוקר ולהתחיל ברגל ימין את יום העבודה. ההצלחה שלכם היא העתיד שלנו! ואם אתם כאלו שמציבים מטרות ולא מוותרים, כאלו שרעבים להצלחה ושום גבעה היא מכשול בשבילם,הגעתם למקום הנכון ותגיעו עוד רחוק כאן איתנו. אנו מציעים את הטוב ביותר ולכן מחפשים את הטובים והחרוצים שביניכם. אצלינו הכסף באמת נופל מהשמיים ולחרוצים שביניכם מובטחת הצלחה!!!

אנו ממוקמים בקליפורניה ולאס ווגאס אשר נחשבות למובילות ברמת החיים, בתיירות פנים וחוץ, במזג אוויר ובחיי הלילה ופועלים במרכזי הקניות הטובים בארה"ב כל השנה ובעונות בפסטבלים ופארקי השעשועים כגון,דיסני לנד,יוניברסל סטודיו וכו´.

אז...
אם אתם מתים להמשיך את הטיול ומתחיל להיות לחוץ בכיס? ואם בא לכם לשבור שיגרה או שסתם נמאס לכם להרוויח שכר עבדים בשקלים/באטים/לירה מצרית? תצאו מהבועה ותצרו קשר, כי פה זה המקום לעשות המון כסף בזמן קצר, ולחוות חוויה של פעם בחיים!!! נשמח לראותכם משתלבים בחברתינו.

תמונה:מתוך:

השכר החודשי
השכר נבנה במדרגות אחוזים ונע בממוצע בין 3,000$-10,000$ רוב חודשי השנה ובתקופות החגים נשברים השיאים. מדרגות האחוזים הם מ-25 ועד 35 והם עולות בהדרגה לפי כמות המכירות היומית..

רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
The Black Box - מוצר ייחודי במכירה בקניונים בארה"ב

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי The Black Box - מוצר ייחודי במכירה בקניונים בארה"ב יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית