עבודה בלונדון

Overbreak - מכירה בחנויות יוקרה

החברה הוקמה לפני 12 שנה בארה"ב וכיום פועלת גם בכל אירופה ואנגליה במרכזה. עיקר עמדות המכירה שלנו באנגליה הינן בחנויות היוקרה המובילות  בלונדון, כגון: הרודס, המליס וסלפרידג´ס.

חשוב לדעת כי בחברתנו אנו לא מוכרים רק את המוצרים, אלא בעיקר את הכיף, השמחה ואת ההדגמה. 
החברה מייצרת ומוכרת מגוון מוצרי הדגמה: צעצועים, קוסמטיקה, יצירה,תיקים ועוד.

דרישות התפקיד
אין צורך בניסיון קודם, תקבלו הדרכה צמודה.זיכרו כי הינכם הולכים לעבוד בחנויות היוקרה באנגליה, ולא בעוד מרכז קניות מיני רבים!  מכאן שקהל היעד שלכם הוא בעל ממון, איכותי, שבא במטרה לקנות! אין לכם כל התעסקות עם כסף ואין כמעט החזרות של מוצרים. על כן עליכם להיות ייצוגיים,דוברי אנגלית טובה ובעלי אישורי עבודה. חשוב לבוא עם הרבה מוטיבציה,חיוך על הפנים ורעב לכסף, בלי זה – זה פשוט לא ילך!!!

תמונה:מתוך:

אישורי עבודה
כיוון שאנו חברה חוקית,אנו מעסיקים עובדים חוקיים בלבד. אם אתם בעלי דרכון אירופאי או אישורי עבודה נותר לכם רק להגיד תודה  ואם לא - זה לא נורא  כי אנו נעזור לכם לקבל את האשרה!

שכר
המשכורות מחולקות אחת לשבועיים, והן מחושבת לפי עמלות (לא אחוזים).
זו ההזדמנות שלכם להרוויח את המשכורות הגבוהות בלונדון...  זיכרו: 1£= 5.7 ₪ =כמעט 2$
תנאים:  כל שלבי ההכנה לנסיעה מהארץ נעשים בעזרת הנציגים בארץ, כולל עזרה באישורי עבודה,דיור, כרטיס טיסה.  מרגע ההגעה ללונדון יעזור לכם בשמחה נציג החברה באנגליה. עם הנחיתה יחכה לכם נהג בשדה התעופה אשר ייקח אותכם לדירה. למחרת תיפגשו עם נציג החברה לכוס קפה וכן לקבלת הסבר מלא ומידע על כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול.

רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
Overbreak - מכירה בחנויות יוקרה

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי Overbreak - מכירה בחנויות יוקרה יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית