עבודה בלונדון

Premier Dead Sea - קנדה

עבודה עם חברה מסודרת ואישור עבודה

עבודה חוקית בקנדה

אישורי עבודה אחרונים למהירי החלטה שרוצים להגיע לקנדה!!!

 - הצטרפו לחברה ותיקה ומצליחה.
 - בואו למכור את מוצרי פרימייר - האיכותיים ביותר בשוק.
 - עבדו בלוקיישנים הרווחיים ביותר בקנדה.

על החברה
פרימייר ספא בוטיק קיימת כ - 4 שנים והיא הזכיינית הבלעדית של מוצרי פרימייר בקנדה. מוצרי פרימייר נחשבים למוצר ים המלח בעלי האיכות הגבוהה ביותר - מה שמתבטא בהיקף גדול של מכירות כל השנה, ולא רק בקריסטמס! כמו כן, פרימייר ספא בוטיק מפעילה נקודות מכירה בקניונים בכל רחבי קנדה ביניהם נקודות מכירה המעוצבות באופן מיוחד עבור החברה וחנויות בוטיק מפוארות. אנחנו נראים ומשדרים ללקוחות יוקרתיות ומקצועיות (והכסף זורם בהתאם...). בעלי החברה בוגרים יותר ובעלי ניסיון עשיר בניהול חברות גדולות גם בישראל. כיום, אין מוצר אחר בשוק שנהנה מלקוחות חוזרים כמו אצלנו! מה שמאפשר מכירות קלות (וגדולות).  

קנדה
איכות חיים ללא תחרות. קנדה מפורסמת באתרי התיירות המיוחדים שלה ממפלי הניאגרה הנפלאים ועד אתרי הסקי המרשמים ביופיים. הקנדים ידועים כאנשים נעימים וחברותיים. כמו כן, מיליוני תיירים מכל העולם פוקדים את קנדה במהלך השנה, במיוחד בקיץ, לכן הקריסטמס נחגג אצלנו פעמים בשנה - בקיץ ובדצמבר.   אז אם את/ה מוכן לעבודה קשה ולתמורה רבה, אם את/ה איש/ת מכירות (גם אם עדיין לא ניסית), אם את/ה מחפש שינוי בחייך- אנו נשמח לצרף אותך למשפחתנו - תתקשר/י עוד היום ונלווה אותך מהארץ! 
 
הקניונים
הנקודות פרוסות ממערב למזרח קנדה בקניונים הטובים ביותר. בגלל איכות המוצר והשם המקצועי שיצא לחברה, הנהלות הקניונים מחפשות אותנו ודואגות לנו למקומות הטובים ביותר. מגוון המוצרים הרחב מאפשר התאמה ללקוח לפי צרכיו וגודל הכיס שלו!
תמונה:מתוך:

עבודה חוקית בקנדה

אישורי עבודה
אנו מאפשרים תנאי עבודה אופטימלים ואורח חיים נקי מדאגות לעובד ולאמא בבית - כל עובד מקבל אישור עבודה חוקי לחלוטין!!! בלי התחכמויות וללא צורך בדרכון זר.  

מגורים ורכב
העובדים מתגוררים בבית פרטי גדול ומאובזר באזור הכי ישראלי בפרברי טורונטו - חומוס ומילקי ממש מעבר לפינה (אפילו ארומה יש...). בבית 2 מטבחים מאובזרים היטב, 4 חדרי שינה גדולים ו 3 חדרי שירותים. מכונת כביסה ומיבש. סלון נוח ומרוהט, כבלים טלפון מחשב ואינטרנט. בחצר מתקן מנגל גדול. בכל שאר הלוקיישנים שלנו יש ריהוט מלא, טלוויזיה, כבלים, אינטרנט וטלפון. לעובדים יש רכב צמוד המשמש להגעה לעבודה וכן להסתובבות בשעות הפנאי.  

בונוס!
העבודה החוקית מזכה את העובד בביטוח בריאות חינם מטעם ממשלת קנדה.   תנאי עבודה ושכר
אנחנו מבטיחים אחוזים גבוהים מהמכירות ומשכורת כל שבועיים באופן קבוע ומסודר, יחד עם תלוש משכורת. העבודה היא במשמרות גמישות - מה שמאפשר גם לנהל חיי חברה ולחוות את קנדה גם מחוץ למול... אנחנו דואגים לסביבת עבודה נעימה, לצד מנהלים צעירים ותומכים, המלווים את העובד באופן צמוד. יש אוזן קשבת וטיפול בכל נושא ועניין. שביעות הרצון של העובד חשובה לנו! המון משאבים מושקעים בהכשרה והדרכות לכל עובד שמגיע עם / בלי ניסיון, כדי שימצה את המקסימום פוטנציאל שלו. תמיד קיימת האפשרות לגוון בלוקיישן של העבודה. מכיוון שאנחנו בתהליך צמיחה מתמיד - אנחנו מחפשים גם את "הכוכבים" למסלול קידום מהיר ואופציות ניהול מגוונות לרציניים.
החזרי כרטיסי טיסה: אחרי 4 חודשים החזר של חצי כרטיס ואחרי 4 חודשים נוספים החזר של החצי השני!
אצלנו! הבטחת הכנסה ל- 1500 $ בחודש הראשון 
שכר עבודה - עד % 30 עמלת מכירות

רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
Premier Dead Sea - קנדה

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי Premier Dead Sea - קנדה יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית