עבודה בלונדון

GOLDEN WAVE - עבודה בארה"ב

משפחתיות והערכה עובד/ת יקר/ה, אצלנו בחברה הבטחות זה לחובבנים - פשוט בואו ותרגישו את הקרמה!דיסנילנד, יוניברסל סטודיו והכול במרחק נגיעה בלבד! מגיק מואנטן - רכבות הרים, מלרוז, מליבו, סנטה מוניקה ועוד...

המוצרים שאנו מוכרים:
מיישרי שיער, מתלתליי שיער ותוספות שיער– הטובים ביותר ומהנמכרים ביותר בתחום העגלות!!! הכי כיף לעבוד איתם שזה כמובן מאוד חשוב, כיוון שמוצר טוב מוכר את עצמו כריות חימום- כריות שמחממות בחורף. מוצר הנמכר במהלך הקריסמס, מתנה שימושית לכל אמריקאי בתקופת הקור והשלג. אנו עובדים בקניונים מעולים שעובדים כל השנה מה שאומר שכאן עושים הרבה כסף $$$$ כל השנה!! המיקומים של העגלות שלנו בקניון הם הכי טובים מה שעוזר לנו להיות בולטים ואטרקטיביים. אצלנו תקבלו את מלאו תשומת הלב ברגע שנתתם בלוס אנג´לס נחכה לכם בשדה התעופה בתיאום מראש וניסע למגורים בדאגה שתהיה לכם התאקלמות רגועה ובריאה.

תמונה:מתוך:

המגורים:
יש בריכה, ג´קוזי, חדר כושר, זולות עם מנגלים ועוד. בדירה תיהנו מאינטרנט אלחוטי, כבלים, מטבח מאובזר קומפלט ובחנייה יחכו לכם רכבים לשימושכם. אנו תומכים בכם לאורך כל הדרך מהיום הראשון - בהדרכות צמודות ועזרה במכירות, הבנת המוצרים, מחירים וצרכי הלקוחות.

השכר:
אחוזי המכירות שלכם נעים בין 25% ל-30%. המשכורת ניתנת פעם בשבועיים ובזמן!! במידת הצורך נעזור במקדמות ולמי שצריך נוכל לדחות גבייה של תשלום דירה למשכורת לאחר מכן. אז לכל מי שבאמת מעוניין לבוא ולעשות כסף מהיום הראשון ולחסוך והרבה... אז קדימה חבל על עוד זמן מבוזבז אבל רגע.... לא לפני שנגיד לכם שמעבר לעבודה יש בונוסים על מצויינות, אפשרות קידום למתאימים, הרבה בילויים בלילות בהוליווד, ימי כיף, ים בקיץ- חבר´ה והמון חוויות !!! אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
GOLDEN WAVE - עבודה בארה"ב

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי GOLDEN WAVE - עבודה בארה"ב יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית