עבודה בלונדון

simple- way - מכירת ציורי שמן

חברת simple- way מציגה שבדיה 2010 הבטחת הכנסה שבועית, מקומות עבודה בלעדיים לנו ותנאים שאין באף מקום אחר

מי אנחנו
אנחנו חברת simple-way העוסקת בתחום מכירת ציורי שמן ועיצוב הבית בשיטת Door to door למעלה מ 5 שנים במדינות סקנדינביה (שבדיה, נורווגיה).
SimpleWay לוקחים את עולם ציורי השמן מנקודת זווית שונה והופכים הכול למהיר, פשוט ופרקטי. אנחנו מאמנים שלעשות הרבה כסף לא צריך להיות דבר קשה, לכן אצלנו בחברת simple-way נדאג שאתם תעשו כסף והרבה בדרך פשוטה וקלה תוך כדי אוירה משפחתית חמה ולווי לאורך הדרך בחברת אנשים מובחרים בלבד. כמו כן עומדת לרשותכם מערכת הבטחת הכנסה (שכר בסיסי שבועי) ואזורי עבודה בלעדיים לנו ככה שאתה מקבל את התנאים האידיאלים לעשות כסף ולהנות מהרגשה ביתית ואישית.

מה אנחנו מחפשים בכם?
על מנת שצוות יפעל בצורה הטובה ביותר הוא צריך להיות מורכב מהאנשים הטובים ביותר לכן אנחנו מחפשים אנשים בעלי יחסי אנוש מעולים ויכולת השתלבות בצוות, פרפקציוניסטים, שולטים בשפה האנגלית ברמה בינונית מעלה, בעלי חוזק מנטאלי, שאיפה התקדם בחרה, קריזמה, אמביציונים שלא מפחדים מעבודה קשה והכי חשוב אנשים שבאים להנות מהחוויה אבל יודעים שזאת לא המטרה.

למה סקנדינביה?
למי שלא יודע, סקנדינביה זה אזור צפון אירופה שכולל בתוכו 4 מדינות נורווגיה שבדיה דנמרק ופינלנד. אנחנו החלטנו להתמקד במדינות החזקות שבדיה ונורווגיה ידוע שהכלכלה במדינות סקנדינביה היא מהכלכלה החזקה בעולם ובאירופה בפרט, בזמן שכל אזרחי מדינות העולם היו בקושי כלכלי, בסקנדינביה זה לא היה מורגש, הכלכלה במדינות אלה היא בין החזקות בעולם לכן יש הרבה חברות ענקיות כמו h&m ,Volvo ,Saab IKEA Scania (חברה ליצור משאיות) ועוד הרבה חברות גדולות אחרות. שלא לדבר על נורווגיה שלה יש את כמות הנפט הגדולה באירופה לכן הכלכלה במדינות סקנדינביה פורחת כול כך תוסיפו לזה את הבלעדיות באזורים, ההכשרה, התנאים והיחס האישי לכול עובד ותקבלו את המקום והחברה האידיאלית לעובדה בחול ולעשות כסף בזמן קצר.

תמונה:מתוך:
תנאים והטבות
אנחנו מאמנים שכדי שצוות יצליח לעשות הרבה כסף ולסיים כל יום עם חיוך הוא צריך לקבל את הכלים והתנאים לביצוע המשימה לכן אצלנו בחברת SimpleWay תקבלו את הכלים והתנאים בטובים ביותר לביצוע המשימה.
העבודה היא חוקית עם אישורים.
מערכת להבטחת הכנסה (שכר בסיסי שבועי).
איסוף משדה התעופה.
מבחר ציורים עצום ובאיכות הגבוהה ביותר.
בנוסף, החברה מאתגרת אתכם בבונוסים יומיים, שבועיים וחודשיים רבים ומגוונים.
אוירה משפחתית וחמה.
בית מרוהט באופן מלא בסטנדרט גבוה (כרטיס סים קארד מקומי ,פלסטישן,אינטרנט ,מחשב) וכל מה שבית צריך.
הדרכה צמודה ומקצועית לאורך כל התקופה.
צוות איכותי שנבנה מאנשים מובחרים בלבד.
מיקומי עבודה מעולים עם בלעדיות לחברה שלנו (אין תחרות עם חברות אחרות).
שכ´´ד נמוך.
רכב לכל שעות העבודה ושעות הפנאי.
אפשרויות קידום כראש צוות/ממסגר.
החזר כרטיס טיסה מלא, למתמידים!

 

רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
simple- way - מכירת ציורי שמן

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי simple- way - מכירת ציורי שמן יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית