עבודה בלונדון

Muse

מכירת ציורי שמן באירופה

 גלריה היא חלק מהשם של חברתנו הצנועה וכיאה לשם הזה יש בידינו ציורי שמן רבים שאותם תוכלו למכור מכל הבא ליד!
משפחת ה"מוזה" היא לא סתם עוד חברה - האג´נדה שלנו והנכונות להכשיר אתכם כסוכני מכירות מטעמנו, תפתח לכם את הביטחון העצמי בדיבור עם לקוחות ותיתן לכם הזדמנות להרוויח כסף טוב ובתנאים מצוינים!

העבודה בשטח
האפשרויות אחרי צבא נראות מבטיחות, אבל מי רוצה לעבוד בשכר זעום, במיוחד שמבטיחים לכם משכורת מינימום ובונוסים. חברת muse-gallery צעירים מוכשרים אחרי צבא ולא בהכרח, המשכורות אצלנו יכולות להיות גבוהות מאוד (ואנחנו לא משלמים לפי משכורת מינימום). המשכורות מגיעות מעמלות המכירות ואתם יכולים להרוויח בלירות סטרלינג או ביורו!

חברתנו מתעסקת בציורי שמן D2D, שמובן הפרקטי זה אומר שאתם כסוכני מכירות עוברים מדלת לדלת ומציעים את המוצרים הללו. יש כאן יתרון על פני עגלות כי אתם עובדים בעבודה דינאמית, מתניידים משכונה לשכונה (עם אוטו - ללא יוצא מהכלל), שותים תה באנגליה עם הלקוח עם מזגן והוא מצידו בסוף השיחה יכול להוציא ערימת שטרות נכבדת שיכולה להיות שלכם בחלקה, בסוף התהליך.

למה לעבוד אצלנו?
לא משנה לאיזה מטרה אתם באים לעבוד אצלנו, אמצעי הכסף הוא החשוב ובפאונדים או יורו תוכלו להשיג את המטרה שלכם במהרה - בין אם היא אוטו, דירה, או לימודים לתואר ראשון (שלא לדבר על טיול קצר או ארוך!).
תעבדו אצלנו ותקבלו הכשרה מקצועית, אוטו ודירה המושכרת לכם מטעם החברה במחיר מסובסד על חשבוננו!!
אווירה מחשמלת, חמימה ומרווחת מחכה לכם ב - muse-gallery: עובדים באנגליה בעיקר ומחוצה לה באירופה הקסומה.

מחכים לראותכם,
משפחת muse-gallery מכירת ציורי שמן

תמונה:מתוך:
רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
Muse

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי Muse יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית