עבודה בלונדון

Rock Gallery - עבודה במנהטן

אצלנו ב Rock Gallery יש עתיד לפני ואחרי הכריסמס! 
Rock Gallery חנות ולא עגלה. החזר כרטיס טיסה, שכר בסיס מובטח, רכב ודירה, אפשרות קידום וחיי חברה במרחק נגיעה ממרכז העולם - מנהטן.

קצת עלינו:
Rock Gallery הינה רשת חנויות מצליחה מזה 5 שנים, העוסקת בשיווק תכשיטים ובמגוון מוצרים רחב והכל מאבני חן וקריסטלים. Rock Gallery מונה כיום חמש חנויות הממוקמות בצפון ניו ג´רזי.
Rock Gallery בעלת קונספט ייחודי הנמכר לזכיינים על-ידינו בארה"ב השנה, וב-2009 מיועד לזיכיונות באירופה. החברה הינה חוקית, משלמת מיסים ובעליה תושבים חוקיים.

שיטת עבודה:
אנו מאמינים במתן יחס חם ואישי לכל לקוח פוטנציאלי על מנת להרחיב את חוג הלקוחות החוזרים. העובדים מחלקים אבני מזל במתנה בכניסה לחנות בכדי למשוך לקוחות. בחברתנו אנו משדרים לכל העובדים אווירה חיובית ומשפחתית, מפגינים תחרותיות ומעניקים בונוסים, כל זאת על מנת לדרבן אתכם להצליח.

בעלי כישורים מתאימים ללא ניסיון במכירות יקבלו מאיתנו הכשרה מקצועית ואת מלוא תשומת הלב בכדי להפיק מכל אחד מכם את המירב בתור אנשי מכירות ומנהלי חנויות.

בעלי ניסיון רב במכירות - תותחי מכירות בעלי ניסיון שיוכיחו את עצמם ישתכרו בהתאם. הצפי שלנו בשנה הקרובה להרחיב את הרשת ולפתוח מספר חנויות נוספות ומהסיבה הזו בכוונותינו להעסיק מספר רב של עובדים במגוון תפקידים. עובד שיוכיח את עצמו יוכל לקבל זיכיון עם תנאים מועדפים.

למה לעבוד בחנות ולא בעגלה?
בעגלה העמלות הן אישיות ולכן כל התקופה הראשונית שתלמדו למכור, השכר מאוד נמוך (הלימוד נמשך בממוצע בין 30-60 יום, בהם אתם כמעט ולא מרוויחים), לעומת החנות - הקליטה וההכשרה של עובדים חדשים הרבה יותר קלה:
מבחינת השכר (בשבוע הראשון לא תקבלו פחות מ$600).
מבחינת האוירה (האינטרס של העובדים הותיקים הוא ההצלחה שלכם כיוון שהעמלות הן משותפות).
אתם לא "זרוקים" באמצע הMALL כמו בעגלות אלא בחנות מסודרת.
בחנות שלא כמו בעגלה מגיעים בכל יום לקוחות חוזרים ואין צורך לשכנעם מכיוון שהם באו במטרה לקנות.
בסופו של דבר אנחנו לא מציעים לכם בריכות, ג´קוזי חדר כושר וארמונות מזהב.
השאלה שאתם צריכים לשאול היא למה? למה מציעים את כל "המסביב" ולא את העיקר (עבודה מסודרת, שכר בסיס מובטח ואפשרויות קידום).

מיקום:
אנו בוחרים את הקניונים בהם אנו נמצאים על פי הפרמטרים הבאים :
מיקום באזורים בעלי אוכלוסיה עשירה ומבוססת.
קניונים מתויירים כל השנה.
קניוני Outlet עמוסי תנועה.

משרות פנויות:
אנשי מכירות לחנויות.
מנהלי חנויות (דרוש ניסיון קודם).
מנהל אזור חנויות (בעל ניסיון).

לא רק עובדים גם נהנים:
אנחנו בחברה לא מאמינים בלשחוק את העובדים ולכן אנו נותנים ימי חופש על פי צורכי העובד
בהם אפשר לטייל למנהטן (20 דקות נסיעה). בנוסף אנו מארגנים ארוחות משותפות על בסיס
שבועי ויוצאים ביחד לבלות.

 לסיכום אם אתם מוכנים להשקיע יותר ובתמורה לקבל הרבה יותר, צרו עימנו קשר או השאירו הודעה.
לפרטים וראיון טלפוני

המלצות:
מצדה (עובדת לשעבר בחברה)
רוק גלרי - אין דברים כאלה.. אני הגעתי אחרי טיול בדרום אמריקה כשהייתי כבר כמעט מרוששת ובלי הרבה מידע על המקום, או על סוג העבודה.. ממש במקרה, ועם המון חשש כי זה דרך האינטרנט ואני לא מכירה אף אחד משם והגעתי לבד...
ברגע שהגעתי לשדה תעופה, התקשרתי ליריב והוא ישר בא לאסוף אותי ונתן לי להרגיש הכי בבית שאפשר. כל בעיה שהייתה לי – הוא ושימי עשו הכל כדי לעזור.. עבדנו שם הכי בכיף שאפשר וכמובן גם שילבנו בילויים מטורפים (!!!) במנהטן. פגשתי שם מישהי שעד עכשיו, גם בארץ, אנחנו חברות הכי טובות. ובוא נגיד את זה במשפט שהכי מתאר את מה שאני מרגישה: אחרי חצי שנה סה"כ של חו"ל- החודשיים האחרונים ברוק גלרי הם החוויה הכי גדולה שאני זוכרת!!

איתי (עובד לשעבר בחברה)
כבר מהיום הראשון שלי כעובד נדלקתי על החברה, היו בה מספר דברים שמייחדים אותה מהחברות האחרות. האווירה הטובה אשר מושפעת מכמה דברים, ואחד מהם היא העובדה שהעמלות הן משותפות, שלא כמו בעגלות, אני והחברים הטובים שלי (המוכרים האחרים), לא צריכים לגנוב לקוחות אחד לשני אלא עוזרים לסגור מכירות אחד לשני. מעבר לזה העובדים הותיקים לימדו אותי להיות המוכר הכי טוב מהסיבה הפשוטה שכשאני מוכר יותר הם עושים יותר כסף.
האוירה בחנות מושפעת גם מהיציאות המשותפות למנהטן והארוחות שאנחנו עושים יחד כל עובדי החברה, הקשר הטוב בין כל העובדים מתבטא ביותר כסף במשכורת השבועית.
העבודה בחנות שונה מהעבודה בעגלה בכך שאנשים רבים נכנסים לתוכה בלי שאני צריך לשכנעם וכל מה שנשאר לי לעשות זה למכור להם. מעבר לכל היתרונות של העבודה שמחתי להכיר את הבעלים, שימי ויריב, שדאגו לי עוד מהרגע הראשון כשאספו אותי משדה התעופה וליוו אותי בצעדי הראשונים במכירה בחנות כאשר הם עבדו איתי ולימדו אותי איך למכור.
הרגשתי שהגעתי למשפחה ולא רק לעבודה.
לסיכום, ממליץ בחום, אשמח לענות על כל שאלה.

תמונה:מתוך:

מהרגע שתנחתו:
איסוף משדה התעופה.
זמן התאקלמות והתארגנות בליווי צמוד.
סיור במולים.

תנאים ומגורים:
דירת עובדים מפנקת הממוקמת ב New Jersey , Edison, (קרוב למקום העבודה) מרחק 20 דקות ממנהטן. הדירה בעלת שלוש קומות ומכילה שישה חדרי שינה מרווחים ,קו טלפון ואינטרנט, מיקרוגל, תנור, טלויזיה, די וי די, חדר כביסה ועוד המון דברים שיגרמו לכם להרגיש בבית.
רכב לעובדים – (רישיון נהיגה בינלאומי) המשמש גם לבילויים אחרי שעות העבודה ולימי חופש.

שכר:
אנו משלמים  בין  15% 10%- לכל עובד- מסך המכירות של כל עובדי החנות –(קופה משותפת)
סגירת קופה מעל $700 ביום-תקנה 15% לכל עובד-( 30% המתחלקים בין 2 עובדים) . בסופ"ש 30% המתחלקים בין 3 עובדים
לדוגמא:
אם ביום סך כל המכירות של כל העובדים בחנות היה  $1000 – כל עובד יקבל באותו היום $150 במידה וסך העמלות לא עולה על כך- אנו נשלים ל- $600 שכר מובטח על 6 ימים בשבוע, לשבועיים הראשונים.
ממוצע המכירות של חנות ביום- נע בין  700$- 1500$ ביום חול. ממוצע שכר-ביום חול-150$ -70$
ובין 2500$-2000$ בסופ"ש. ממוצע שכר-בסופ"ש  -250$ -200$
(בד"כ עובדינו מרויחים מעל 1,000$ בשבוע).
*המשכורת מגיעה פעם בשבוע בזמן ובמזומן

רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
Rock Gallery - עבודה במנהטן

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי Rock Gallery - עבודה במנהטן יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית