עבודה בלונדון

Foreveryoung - לעבוד בקנדה עם אישור עבודה

דרושים רציניים לעבודה חוקית בקנדה.... 

Foreveryoung - אישורי עבודה לכל עובד, 3000$-6000$ !!! חברה קנדית עם וותק וניסיון!

הצטרפו למשפחת Foreveryoung !  אישור עבודה מסודר לכל עובד !
 
רקע על החברה:
החברה foreveryoung היא חברה חוקית הוותיקה ביותר בתחומה. החברה עוסקת כ-6 שנים במכירות.
החברה עובדת בכ-20 מהקניונים המובילים בקנדה. אישור עבודה חוקי ממשלת קנדה מובטח לכל עובד.

הכשרה:
הצלחה זה המוטו של החברה! אין צורך בניסיון קודם. כל עובד המגיע עובר הדרכה ממומחים מס´ 1 בתחום שהופכת אותו לתותח מכירות. בתקופת ההדרכה העובד מקבל שכר על מנת שיוכל להתרכז בלימודי אומנות המכירה ולהרוויח את הכסף הגדול.

אישורי עבודה:
חברת foreveryoung היא החברה היחידה שעמלה על מנת שעובדיה יעבדו עם אישורי עבודה מממשלת קנדה ולא יסתבכו עם מחלקת ההגירה. האישור ניתן לישראלים בעלי דרכון ישראלי ואין צורך בדרכון זר. עם קבלת האישור, העובד מקבל מספר ביטוח לאומי קנדי שהופך אותו לעובד חוקי מהמניין. העובד מקבל גם חשבון בנק קנדי לגיטימי ומשכורתו מופקדת לבנק אחת לשבועיים. החברה השקיעה משאבים רבים על מנת שלעובדיה יהיה שקט נפשי ולא יצטרכו לשלם את המחיר של עבודה לא חוקית ולעבור גירוש.

אווירה:
Foreveryoung היא חברה חוקית קנדית בע"מ בעלת שם מוניטין עולמי ולכן עובדים שמחים להצטרף למשפחתנו.
החברה מתנהלת באווירה חמה בייתית ומתיחסים לכל עובד כבן משפחה. התהליך מתחיל באיסוף מהשדה, קליטתו של העובד למגוריו החדשים, ליווי אישי והדרכה מקצועית. הצוות הוא צוות איכותי שנבחר בקפידה.

מוצרים:
1)מעצב שיער מקצועי 100% קרמיקה. המוצר מוכר את עצמו וניתן עם שנת אחריות. המעצב שיער מתלתל וגם מיישר שיער ולכן פונה לכל הצרכניות. ולכן יש לנו קהל לקוחות חוזרים ומרוצים.
2)מוצרי ים המלח - sea spa, אנו מוכרים מוצרים איכותיים בעלי מוניטין עולמי שעברו בקרת איכות של משרד הבריאות הקנדי.

העגלה:
העגלות ממוקמות במקומות הטובים בקניון וזה אומר תנועה גדולה ומכירות רבות. העגלות עוצבו ע"י מעצבים מקצועיים על מנת למשוך את מלוא תשומת הלב.

מיקום:
קלגרי - מונה כ-2 מיליון תושבים. עיר איילי נפט, התפתחה למעצמה כלכלית בעשר שנים האחרונות. רמת ההכנסה מאוד מאוד גבוהה ולכן האוכלוסיה במעמד גבוה עם הרבה כסף.
וונקובר - מונה כ 3 מיליון תושבים. עיר נמל ותיירות, היא עיר עם רמת החיים הגבוהה ביותר בעולם והכנסה מהגבוהות בעולם.
הערים שבחרנו הינן הערים היפות בעולם עם נוף פסטורלי והרבה כסף לבזבוזים.

נשמח לצרף אתכם למשפחת Foreveryoung וללוות כל אחד מכם באופן אישי להצלחה הגדולה.

תמונה:מתוך:

משכורות:
המשכורת הממוצעת בחברה נעה בין 3,000$ - 6,000$ לחודש. המשכורת ניתנת עם תלוש משכורת באופן מסודר אחת לשבועיים בהפקדה לבנק. לכל עובד יש חשבון בנק ומספר ביטוח לאומי. אחוזי המכירות גבוהים ובנוסף החברה מעניקה בונוסים ותמריצים על בסיס קבוע. בעזרת הדרכה מקצועית החברה דואגת שכל עובד יגיע למשכורות הגבוהות ביותר בשוק.
החזר כרטיס טיסה בהתאם לתקנון החברה.

מגורים:
הדירות ממוקמות באזורים מרכזיים. כל דירה מרוהטת ומאובזרת בכל הציוד הנדרש וברמה הגבוהה ביותר. הדירות משקיפות לנוף הרים מדהים. בכל דירה יש כבלים, אינטרנט, טלוויזיה, מכונת כביסה ומייבש, מזגן וכל האביזרים הדרושים לרמת חיים גבוהה. כל זאת על מנת להנעים את שהייתכם עימנו.

 

רוצה לדעת עוד?

צור קשר עם
Foreveryoung - לעבוד בקנדה עם אישור עבודה

מלא פרטיך בטופס הבא ונציגי Foreveryoung - לעבוד בקנדה עם אישור עבודה יחזרו אליך עם תשובות לכל השאלות
תחילת עבודה מיידית