עבודה בלונדון

מכירת ציורי שמן בקנדה

אם אתם בוחרים בקנדה, כנראה שיש לכם חוש לכסף קל ומהיר!! קנדה העשירה בכסף ובשטח, היא מקום לא רע בכלל להתחיל (או להמשיך - כל אחד וסיפור החיים שלו) בעבודה במכירות

אוכלוסייה עשירה זו בצפון אמריקה ניחנת במזג אוויר קר בחורף אך בקיץ הוא יכול להיות בהחלט מהנה! לא משנה באיזה מזג אוויר תבחרו, עבודה בקנדה יכול להיעשות במשך כל השנה!

תצטיידו במעילים טובים, כובע צמר, כפפות וצעיף לחוויה הזו, כי קנדה בהחלט קרה בחורף! יחד עם זאת, זה לא מונע מישראלים רבים (ולא חסר ישראלים שכבר השתקעו במדינה העשירה הזו) להרוויח כסף טוב מאזרחי קנדה חסרי הדאגות. מה שאנשים מרוויחים ב-12 שעות עמידה בקניונים, אתם תוכלו לעשות בפחות שעות בעמידה, אבל ללכת קצת יותר ברגל (הליכה זה בריא!).

קנדה זה לא רק מפלי ניאגרה, זה גם מקום לא רק להרוויח כסף טוב !!!!! $$$$$$
קנדה זה לא רק מפלי ניאגרה, זה גם מקום לא רק להרוויח כסף טוב !!!!! $$$$$$

יתרונות העבודה בציורי שמן בקנדה
מכירות בעגלות זה טוב ויפה, אבל סיכוי להיתפס על ידי פקחים תמיד יכול לקרות, ולמרות שזה קורה לעתים נדירות - זה תמיד קורה בקניונים! זוהי סיבה ראשונה למה כדאי ללכת על עבודת במכירת ציורי שמן, כי ציורי שמן - ולא חשוב איפה תעשו את זה, זאת נישה של עבודה מדלת לדלת. זאת אומרת, שאתם מוכרים את הציורים בבית הלקוח! נשמע מוזר? כלל לא! כיום כל סוכן ביטוח עושה את זה (גם בישראל כמובן) ואתם נחשבים לסוכני מכירות לכ דבר ועניין ברגע שאתם מחליטים לעבוד בתחום.

למכור ציורי שמן בקנדה זה אומר ללכת כמה שעות ברגל, לא מדובר על 12 שעות עבודה, אלא על עבודה בין ארבע עד שמונה שעות לכל היותר. יש פחות מכירות אמנם, אך על כל מכירה העמלה גבוהה יותר וקנדים כאמור לא חסר כסף (כנראה בגלל זה ארה"ב מקנאת בהם - שיאכלו את הלב, אנחנו לא בוכים).

למה לעבוד בקנדה?
קנדה היא פוטנציאל אדיר לעשות קופה לא רעה, בזמן קצר. לשכור דירה עם עוד שותפים יכולה להוריד לכם הרבה הוצאות והשכירות אכן לא גבוהה - תוסיפו רכב והרבה זמן לבלות עם החבר´ה שאתם עובדים איתם (ואתם לא עובדים לבד!) וזה יכול להיות כסף לא נורמלי! הנופים בקנדה מזכירים נופים של שוויץ ואתם יכולים להרגיש על גג העולם עם חופשות סקי וטיולים מהנים בטריילרים בסופי השבוע. הערים הענקיות של ונקובר ומונטריאול מציעות בידור של הופעות, ברים, מועדונים וחווית קניות משוגעת!

רוצה לעשות כסף בקנדה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בקנדה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות