עבודה בלונדון

עבודה באירופה בלי דרכון אירופאי

"לטייל בפריז וברומא, להרגיש כמו קזנובה" - לטייל כן לעבוד לא! הרבה מאוד ישראלים היו רוצים לעבוד בחו"ל, אם מדובר בחברה צעירים אחרי צבא או כאלה שהם טיפה יותר מבוגרים

ובכן, רצון לחוד ומציאות לחוד. במידה ואין לכם את האישורים המתאימים ואתם עובדים במדינה, המדינה יכול לנקוט צעדים משפטים נגדכם ולגרש אותכם מארצה. מה עושים? פועלים בדרכים מקובלות. ישנן כמה אפשרויות בכדי לקבל אישור עבודה - אשרת עבודה דרך מעסיק, ויזת סטודנט ונישואים.

אשרת עבודה באירופה
הדרך הטובה ביותר, והמקובלת לעבודה בחו"ל למי שאינו בעל דרכון אירופאי היא קבלת אישור עבודה. כמעט לא כל מדינה באירופה, אזרח ישראלי רשאי להיכנס ללא ויזה. יחד עם זאת, השהייה שלכם במדינה האירופאית אמור להיות לצורך טיול ולא לעבודה, אלא אם כן קיבלת אשרת עבודה. איך מקבלים אשרת עבודה? ובכן כל מדינה מציבה את התנאים שלה, אך לרוב תצטרכו שבעל עסק, תושב המקום, ימליץ עליכם ובעצם "יאמץ" אותכם לתקופת שהותכם במדינה.

ויזת סטודנט באירופה
ישנן מדינות שמציעות אשרות שהייה מעל 90 יום, במידה והגעתם למדינתם ללמוד והמוסד אקדמי, כבר רשם אותכם ללימודים. למה זה משנה אתם שואלים? ובכן, במידה ונרשמת ללימודים במדינה וקיבלתם אשרת סטודנט תוכלו גם לעבוד בהארץ בה אתם לומדים. מתוך הבנה, ששהיה במדינה מצריכה מהסטודנט הזר גם להרוויח כסף בכדי להתקיים היא מאפשרת לסטודנטים הזרים לעבוד. כמה שעות מותר ובאיזה היקף המשרה? את הפרטים תצטרכו לבדוק במדינות בהם אתם מתקבלים ללימודים.

נישואים לבעל/ת אזרחות אירופאית
האהבה היא דבר הפורץ גבולות של מדינות ומחסומים אנושיים. באותה מידה היא יכולה גם לפרוץ את דרכם לשהיה ממושכת בחו"ל, אם מתוך כוונה ללמוד ולעבוד או מתוך כוונה גם להגר למדינה האירופאית. הרבה פעמים, מנסים מהגרים לקבל אזרחות ע"י נישואים פיקטיביים, היזהרו מהדבר הזה, שכן נישואים פיקטיביים לצורך אזרחות הם עבירה על החוק.

רוצה לעשות כסף באירופה?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות באירופה יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות