עבודה בלונדון

5 דברים לדעת על עגלות בקריסמס

הקריסמס, סליחה - חג המולד, הוא חג שגורם גם ליהודים לשמוח: במועד השמח הזה תוכלו לעשות יאמבה דולרים בזמן קצוב!!

כל שעליכם לעשות זה להזמין כרטיס טיסה בתיאום עם מעסיק בחו"ל העובד עם עגלות לקראת החג ואתם יכולים לישון לכל אורך הטיסה מעל האוקיינוס האטלנטי ולהתעורר מלאי מרץ ודרוכים לקראת העבודה המזדמנת. אבל חכו! אנחנו החלטנו לתת לכם 5 טיפים , או יותר כמו 5 דיברות, על מנת שלא תיפלו מהרגליים תרתי משמע.

אם הייתם ילדים טובים השנה מגיע לכם להרויח מלא כסף במכירות לפני חג המולד
אם הייתם ילדים טובים השנה מגיע לכם להרויח מלא כסף במכירות לפני חג המולד

אז מביני עניין שטרם התנסו בעבודה בחו"ל יתאמו את הטיסה שלהם לשבועות עד חודשים מספר לפני עונת החגים כך שכשקדחת הקניות מתחילה הם כבר בשיא כושרם. רבים אשר התנסו בעבודה חו"ל נוהגים לטוס פעם בשנה לתקופה של שבועיים-שלושה לעשות מכה ולחזור לארץ רגועים יותר.
אז התאמנתם כבר על האנגלית שלכם? רצוי לעשות בעוד מועד, מרבית הסיכויים שתצטרכו להשתמש בה (תקראו לזה תחושה). מלבד זאת, הכנו לכם כמה עצות כדי שלא תאבדו את הצפון בארה"ב, מוכנים?

1. היש סיבות לעבוד בחו"ל בתקופת חג המולד? מהסיבה הפשוטה, עושים הכי הרבה כסף בכריסטמס - לאמריקאים זהו חג המתנות, וכיוון שזהו עם שחולה קניות, יש אנשים שגם חוסכים כל השנה כדי להוציא את כל החיסכון בחג זה על קניות לילדים, לאחיינים או לנכדים שבעתיים מיום רגיל! זה נשמע הזוי אך זוהי האמת, תשאלו כל ישראלי שגר בחו"ל או שעבד בעגלות. בכריסטמס הביקוש לעובדים גדל , היצע העגלות עולה ואנשים חוטפים לכם מהידיים את המוצרים בתמורה לכמה ירוקים אשכרה.

2. טסתם לארה"ב, לא תתפנקו בסיבוב שופינג? בחג המולד יש סיילים מטורפים וכדאי לעשות שופינג ולא משנה איזה מוצר קניתם! החיסרון הוא שלא בטוח שיהיה לכם זמן לעשות זאת ותצטרכו לתאם מראש עם הבוס על מנת להימנע מאי נעימויות או חיכוכים.

3. שתו קפה, תביאו כיסא נוח! זמן לנוח כנראה לא יהיה לכם (רק במיטה בזמן שינה בלילה). בקריסטמס תצטרכו לעבוד הרבה שעות על הרגליים, למעסיקים גם לא יהיה זמן אליכם בכל הקשור להכשרה, תיאום החלפות וכיוצ´ בזה. רצוי להגיע תקופה לפני החג על מנת להשתפשף בעבודה ובאנגלית שלכם.

4. עובדים באופן חוקי בארה"ב? - בתוך כל הבלאגן לא בהכרח יתפסו אתכם פקחים שמחפשים עובדים ללא חוקיים, והשומרים בקניון יהיו לרוב עסוקים מכף רגל ועד ראש בעבודת אבטחה שוטפת. למרות זאת לא יזיק לנסות להוציא ויזת עבודה, שלא נדבר על ויזת תייר שבלעדיה לא תוכלו אפילו להיכנס לארה"ב (ולא משנה אם אתם עובדים בניו-יורק או קליפורניה), תנסו להוציא ויזה עבודה חוקית לפני שקניתם כרטיס. תאמו עם מעסיק מה לעשות ואיך לעשות בזמן שאתם שם.

5. מכירות בחג המולד בעגלות? אל תתקמצנו, שתפו אותנו קצת ברווח.. ועכשיו ברצינות: אם עברתם את 27,500 דולר במכירות מעגלות, אתם חייבים להצהיר על כך במטוס כדי להימנע מקנס בידי פקיד מכס ואפילו מרישום פלילי בישראל! מקסימום, תבזבזו חלק מהכסף בברזיל או בפנמה לפני שאתם חוזרים. רק שלא תגידו שלא הודענו מראש!

רוצה לעשות כסף בארה"ב?

מלא ושלח את פרטיך בטופס הבא ונציגי החברות המובילות בארה"ב יחזרו אליך עם הצעות עבודה משתלמות